Friday 30 October 2015

Dengan Basikal Aku Menjelajah 3- Ke Puncak Tien Shan

Dengan Basikal Aku Menjelajah 3- Ke Puncak Tien Shan Episode 3. Tonton dokumentari Dengan Basikal Aku Menjelajah 3 episod 3 pada setiap hari Ahad jam 9.00 malam.

Dengan Basikal Aku Menjelajah

Dengan Basikal Aku Menjelajah 3- Ke Puncak Tien Shan

Zahariz meneruskan penggembaraannya di musim dengan menggunakan ski di sepanjang kawasan hutan di artik di Finnish Lapland dengan dua kawanya Petru dan Heidi. Zahariz turut berkesempatan menyaksikan sekali lagi keunikan dan keindahan cahaya misteri Aurora Borealis di langit artik dan melakukan pelbagai aktiviti menarik seperti bermalam di hotel yang dibina dari ais dan juga reindeer sledding. Jangan lupa untuk menonton Dengan Basikal Aku Menjelajah 3 : Ke Puncak Tien Shan pada pukul 9 malam, Ahad ini.

No comments:

Post a Comment