Friday 20 November 2015

Chowrasta Full Movie Online Melayu

Chowrasta Full Movie Online Melayu 2015. Tonton dan muat turun filem Chowrasta yang dibintangi oleh Chem Amar, Rosyam Nor, Fauzi Nawawi, Nora Danish, Risteena Munim dan ramai lagi.

Chowrasta Full Movie Online Download
Chowrasta Full Movie

Chowrasta 2015 Full Movie Online

Filem Chowrasta 2015 adalah berkisarkan tentang Hamid iaitu seorang budak yang terpaksa mengambil sebahagian daripada tanggungjawab dari ibunya dalam membantu keluarga. Tanpa sokongan seorang bapa, beliau telah mengambil keputusan untuk membantu ibunya menjual kuih di kaki-kaki lima bagi meneruskan kelangsungan hidup.

Hamid yang sering dibuli akibat kemiskinan, telah dilatih dengan ilmu pertahankan diri oleh bapa saudaranya, Uncle Don, seorang yang berpengaruh di tempatnya. Disamping mempertahankan kaum melayu pada masa tersebut.

Setelah tamat persekolahan, Uncle Don telah menyarankan kepada Hamid untuk meneruskan pengajiannya di Institut Teknologi Mara ( ITM ).

Di Uitm, Hamid telah berjumpa buah hatinya, Hanizah. Namun, beliau terpaksa menangguhkan pengajiannya demi menuntut bela diatas kematian bapa saudaranya Uncle Don. 

No comments:

Post a Comment