Friday 13 November 2015

Mat Tudung Full Movie Online

Mat Tudung Full Movie Melayu Online 2014. Tonton filem Mat Tudung, Mat Rempit Kena Himpit yang dibintangi oleh Fizz Fairuz, Izzue Islam, Nelydia Rose serta ramai lagi. Filem ini dikategorikan sebagai romantis komedi.

Mat Tudung Full Movie Online Download
Mat Tudung 2014


Mat Tudung Full Movie Melayu

Filem Mat Tudung berkisarkan tentang seorang bekas mat rempit dan juga seorang yang kasanova iaitu Johari. Beliau telah jatuh cinta pandang pertama kepada Zizie. Namun, wanita tersebut bukanlah seperti gadis biasa yang lain yang mudah untuk didampinginya tetapi seorang wanita berhijab yang popular dengan sifat yang dingin terhadap kaum lelaki. Jesteru, Johari terpaksa melakukan pelbagai helah untuk mendekati Zizie. Satu cara yang difikirkannya paling berkesan adalah dengan menyamar sebagai gadis bertudung yang dikenali sebagai Johanna iaitu ‘adik perempuan’ kepada Johari.

Bermacam insiden kelakar telah berlaku apabila perwatakan ayu Johanna telah menarik hati ayah Zizie. Johari pula dia diintai oleh emak Zizie yang kesepian kerana kurang mendapat perhatian oleh bapa Zizie. Selain iti, Johari juga menjadi sasaran kepada abang Zizie yang keliru dengan penyamaran Johari. Padah Beb.

>> Tonton Mat Tudung 2014 Full Movie Online

>> Download Mat Tudung Full Movie Free

No comments:

Post a Comment